Friday, July 3, 2015

Sebab itu khairuddin kata najib bacuL!!

PERDANA MENTERI KENA BUAT LAPORAN POLIS KEATAS SARAWAK REPORT DAN WALL STREET JOURNAL UNTUK BERSIHKAN NAMA BELIAU SECARA SEGERA
Saya ingin cabar YAB Dato Sri Najib Tun Razak agar buat laporan polis secara rasmi keatas sarawak report serta wall street journal untuk membersihkan namanya dari tuduhan tersebut.
Dalam masa yang sama saya nak nasihatkan 1mdb agar duduk diam-diam dan tak perlu membuat sebarang kenyataan untuk menafikan bagi pihak Dato Sri Najib Tun Razak. Syarikat 1mdb dah lama hilang kredibilitinya kerana mereka amat gemar menipu serta gagal memberi kenyataan yang ilmiah secara konsisten!!
Selama ini banyak kenyataan-kenyataan dari 1mdb hanya berbaur penipuan serta pembohongan saja!! Hari ini keseluruhan rakyat malaysia sudah tidak percaya lagi dengan sebarang kenyataan dari 1mdb!!
Apabila tiba di tanahair dari london pada hujung minggu ini, saya akan terus ke balai polis untuk membuat laporan polis keatas Dato Sri Najib Tun Razak dalam semua pertuduhan yang telah dilaporkan oleh sarawak report serta juga wall street journal.
Oleh yang demikian, saya ingin sarankan kepada Dato Sri Najib untuk buat perkara yang sama secara secepat yang mungkin untuk beliau menafikan semua pertuduhan tersebut.
Pertuduhan oleh sarawak report dan wall street journal bukan saja mencemarkan imej Dato Sri Najib secara peribadi tetapi juga bakal memberi imej buruk terhadap negara kita di kacamata dunia luar.
Tuduhan ini juga bakal merosakkan reputasi negara dan kemungkinan akan menjejaskan kemasukan pelaburan asing ke malaysia kerana kerana keperibadian perdana menteri malaysia telah dipalitkan dengan pelbagai skandal kewangan yang terbesar dalam sejarah di negara ini.
Sekarang majoriti dari rakyat malaysia pun sudah hilang keyakinan terhadap kepimpinan Dato Sri Najib dan tidak mustahil dengan pendedahan skandal kewangan terbaru ini akan turut membuatkan dunia luar akan hilang hormat mahupun terhakis keyakinan keatas negara malaysia.
Dato Sri Najib tak boleh berlengah lagi dan jangan hanya buat penafian melalui laman tweeternya saja!! Perdana menteri kena ambil tindakan undang-undang secara rasmi keatas sarawak report dan wall street journal secepat yang mungkin bagi membuktikan tuduhan ini tiada asasnya sama sekali!
Pembongkaran fakta dalam laporan sarawak report serta wall street journal kelihatan amat meyakinkan kerana laporan tersebut disandarkan dengan bukti-bukti nama bank, nombor akaun bank, salinan SSM, jumlah dana serta tarikh-tarikh duit dimasukkan ke dalam akaun peribadi Dato Sri Najib.
Dato Sri Najib kena jadi pahlawan bugis yang berani demi kebenaran!! Dato Sri Najib jangan jadi pahlawan bugis yang bacul!! Sekiranya Dato Sri Najib tunjuk sikap bacul takut untuk buat laporan polis dalam isu ini; saya takut nanti kemungkinannya keseluruhan rakyat di tanahair kita akan menggelarkan Dato Sri Najib sebagai 'lanun bugis' pulak!!
Secara peribadi saya amat kasihan dengan Dato Sri Najib yang ditohmah dengan pelbagai skandal kewangan yang terburuk di negara kita.
Oleh yang demikian, kaedah terbaik untuk bersihkan segala imej kotor yang dilemparkan keatas Dato Sri Najib ialah dengan membuat laporan polis secara segera, ambil tindakan undang-undang keatas sarawak report serta wall street journal dan serahkan polemik peribadi beliau yang tercemar teruk pada 'the rule of laws'!!
Biarlah proses undang-undang saja yang bersihkan nama Dato Sri Najib!! Kalau Dato Sri Najib gagal membersihkan tohmahan dan imejnya melalui proses undang-undang; yakinilah beliau akan turut mengheret umno serta juga BN ke lembah kehancuran pada PRU 14 kelak buat selama-lamanya!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...